2009-08-21

Gizi fogadó és csárda

Székelyudvarhely.
Ez a város számomra különleges volt.
A két nap alatt szinte nem hallottam román szót.
Minden ki van írva magyarul is.
Azért persze biztos itt is élnek románok is. :-D
Mit is mondjak, nem voltak nyelvi akadályok!
Ez lett a második szálláshelyünk. Az emeleten volt a szobánk.

Ő Gizi, aki egy csupaszív tündér.
Kedves, közvetlen, és nagyon segítőkész.
Mindenkinek ajánlom ezt a fogadót.


Itt a hivatalos weblapja:
http://www.gizicsarda.ro/Site2007Sept/?lang=hu&menu=rolunk

Nekem csak reggelizni sikerült, mert mindkét este éjjel 1-ig a Nelsont kezeltem.
de Erzsi és Karesz jókat vacsoráztak is.
Hangulatos, kellemes az étterem.

A szobák tiszták és szépen rendezettek.
A fürdő is rendben van.
Még ingyenes internet is van,
Gizi megadja a kódot.
Nekem csak az volt a gondom, hogy alig voltam itt.
Az ajtó mögött ott áll a Vibrotréner!
Ismerős darab! :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése