2010-09-07

Én ÉN vagyok


Nem tudom, miért, de fájt a hasam éjjel. Mintha vihar dúlna benne. A lányok által „műanyag húsnak” nevezett vacsorám volt. Na és? Eddig nem volt tőle semmi bajom. Öregszem, gyengülök, fáradok? Ne már! Hányni nem akarok, bárhogy is, de haladjon végig a maga útján. Akár mit "nehéz megemészteni" mégis meg kell birkóznom vele. Ráadásul szerintem nem is történt semmi "emészthetetlen". :-D

A „nekem van testem, nem vagyok azonos a testemmel, én ÉN vagyok, bennem van ez az érzés, én nem vagyok azonos ezzel az érzéssel, én ÉN vagyok” mantra segített. 9-10 kör után elaludtam. Reggelre semmi bajom. Na, azért.

Szóval közkinccsé teszem megint ezt a módszert.

Praktikus sokszor mondogatni, ha nincs semmi gond:

NEKEM VAN TESTEM,

ÉN NEM VAGYOK AZONOS A TESTEMMEL,

ÉN ÉN VAGYOK (ezalatt a Felsőbb Én értendő, nem az ego)

.

NEKEM VANNAK ÉRZÉSEIM,

ÉN NEM VAGYOK AZONOS AZ ÉRZÉSEIMMEL,

ÉN ÉN VAGYOK.

.

NEKEM VANNAK GONDOLATAIM,

ÉN NEM VAGYOK AZONOS A GONDOLATAIMMAL,

ÉN ÉN VAGYOK.

.

Ha ezt elégszer programozza be az ember magának, akkor egy idő után az én nem a kis egót, hanem a Felsőbb Ént fogja jelenteni. Nagyon praktikus minden élethelyzetben.

Amikor meg gond van, célszerű így alkalmazni például:

Bennem van ez a félelem,

én nem vagyok azonos ezzel a félelemmel,

én Én vagyok.

vagy:

Bennem van ez a fájdalom,

én nem vagyok azonos ezzel a fájdalommal,

én Én vagyok.

Pár kör után mindig segít.

Használjátok egészséggel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése