2010-09-12

Péntek

Pénteken Katival hatalmas dugóból kikeveredve lementünk Zalaegerszeg mellé. Egy Földreszállt Angyal szállást ajánlott nekünk. Nagyon sajnáltam, hogy órákat kellett ránk várnia, annyira nehezen értünk le.

Viszont Eskü közelében hihetetlen látvány tárult elénk. A naplemente olyan volt, mintha égne a táj. Kárpótlásként éltük meg a pesti dugóért. :-D Sajnos Szentbékkállát nem tudtam megmutatni, mert besötétedett. Késő este értünk célba.


Ami itt várt ránk, azt minden várakozást felülmúlt. A gyertyák a gyengéim, és még a csillár is valódi gyertyákkal ontotta fényét. Meg több helyen nagy gyertyák világították be a házat. A kályhában égett a fa, kellemes meleg fogadott. A megterített asztal és a bor csak ráadás volt.

A nagy pohár Rosé kb. 3 évnyi alkohol adagom, de becsületemre váljon: mind megittam. A vacsora is maga volt a tökély. Régóta emlegetem, hogy kevesebb halat eszem, mint kellene, de nem szeretem, ha szálkás. Nos, ez nem volt az, kétféle hal, tészta, bazsalikom, fokhagyma, paradicsom, sajt volt benne. Pazar kombináció!
Amint letettem a fejem, már aludtam is.
Köszönet ezért a csodáért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése