2010-09-05

REND van

Tegnap reggelre ezt kaptam :

A mai napodat Eredményesség jellemzi . Ezért Dolgozom .

11 - Tizenegy - A felsőbbrendű Én, a tanítómester A számom . Kétszeresen is . ( Sorsmisszió szám és Tarot 11-es kártya erre az életre.)

Az újrakezdés száma. Szellemi felfogóképességünk kikristályosodik, levonjuk a tanulságokat, és megvilágosodunk, ha ez a szám uralja napunkat. A mester száma, tehát ráakadhatunk Szellemi vezetőnkre, vagy Angyali útmutatás érkezhet. A két egyes az ego fontosságát, a kiemelkedő intelligenciát is mutatja .

Ezt mondja neked :

Ma az átlagosnál erősebben tudsz vezetni másokat. Ez a mai munkám .

Figyelj ma szavaid erejére ! Lehet, hogy Amit mondasz , annak nincs jelentősége semmi a számodra, másoknak azonban sorsfordító lesz üzeneted. Ma a rendezvényen ez lesz a munkám.

Próbálj kártyát vetni, vagy foglalkozz szakrális tevékenységekkel . Egész nap tarot lesz a kezemben . : - DDDDD Szinkronicitás !

Ezek utan Százhalombattán egész nap ment a munka, szinte ebédelni is alig tudtunk Katival.

Érdekes volt, hogy majdnem mindenkit sikerült megbőgetni. A Hold Rákban járt , a Nap a

Merkúr van együttállásban a Jupiter meg az Uránusszal ... Nagy felismerések , "Aha" élmények sorozata. Jelentős élvezeti forrás, mikor az ember érzi, hogy felnyítja mások szemét . Sokkal mélyebbre mentünk, mint a múlt szombaton.

A slusszpoén sem maradt el :

Este a pakolásnál Kati nem találta a kocsi kulcsát. Ismerem az érzést, a lányaim ilyenkor jókat nevetnek rajtam. Piros lesz a fejem, tágra nyílik a szemem, aztán kiderül, hogy csak egy zsebbel odébb tettem a kulcsot . : - D

Kati keresgélt , viszonylag nyugodtan. Érzetem én is, hogy nincs vész, de a kulcs csak nem került élő. Gondoltam kimegyek a portára, hátha leadta valaki. Ott harsányan kinevettek: mit képzelek, akkor a kocsinak már hűlt helye van. Több ezer látogató volt. Reménytelen. Tévedtek, láttam, a kocsi ott parkol az enyém mellett. Kati már kérte a fiát, hogy hozza el a pótkulcsot. Közben odaértem, és nem tudom miért, megfogtam a kilincset. Nyitva volt. Ezek után megkerültem az autót, és kiderült, dél óta ott lógott a kulcs a zárban. A Védelem kitett magáért . :-D

Hála, köszönet a tegnapi élményekért. Este meg is osztottam a másik Katival a repkedésem. Örüljön Ő is. Most meg Ti is !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése