2009-07-25

Bátorság

"Láttál már kisgyermeket járni tanulni? Ha igen, akkor tudod, hogy nincs benne félelem, és főleg nem dönti el előre, hogy ez neki úgysem sikerülhet, mint ahogy azt sem, hogy óriási veszély fenyegeti a gyakorlásból kifolyólag. Inkább kíváncsian próbálkozik, míg egyszer csak úgy spontán megesik vele, hogy talpon marad. Félelem és folyamatos agyalás nélkül.
Ebből az erőlködésből és korlátozottságból akartam kitörni én is.
Magamra számíthattam csak, hiszen egyedül én voltam képes változtatni önnöm sorsomon. Más nem állhatott fel helyettem, nekem kellett.
Sikerült.
Leomlottak a korlátok.
.
Egyenesen rettegsz a csalódástól. Ha biztosra akarsz menni, eltolhatsz magadtól megint, és várhatsz újabb lehetőségekre, de soha, senki nem fogja neked garantálni a tökéletességet. Nem tehetné, hiszen akkor valótlant állítana. Tiéd a választás joga. Kockáztatsz?
(C. V. Diamond)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése