2009-07-09

Levelet kaptam

Tegnap:

Szia!

Hétvégén ismét sikerült........

Elindultam cipőt venni, először nem, de utána megfogalmaztam pontosan, így kb. 25 percig csak bóklásztam a boltban, majd rájöttem ez így nem fog menni, megálltam és körbeírtam és láss csodát ott voltam a cipő előtt, nőies, de elegáns és még kényelmes is legyen.... bónuszként elfogadtak ajándékutalványt, így nem kellett külön a számlámhoz nyúlni.....

ajándék ez is a javából.

Köszönet érte!

Minden azon múlik, hogyan kérjük......
.
Ma:
.
Ma is van egy történetem.

Sportolási lehetőséget kerestem, legyen a kerületben, lehetőleg jóga és el tudjam lőni az üdülési csekkemet.

Tőlem egy utcányira (kb. 4 perc séta) üdülési csekket elfogadnak és oktatnak is...

Mindez eddig is ott volt csak nem volt tudatos a keresésem.

Tényleg vannak csodák.....

Millió puszi és nagyon köszönöm az utat, amit megmutattál!

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése