2011-08-14

Mars - Plútó szembenállás

Nem szoktam minden nap megnézni a bolygóállásokat, de a tegnapi nap annyira durva volt, hogy megtettem.


Kezdődött egy bosszantó hírrel, ami csak közvetve érint, de nem hiányzott.  Aztán egy jó óra múlva jött egy telefon, ami már telibe talált. Minden szempontból. Próbáltam az érintetteket és magam is megnyugtatni. De ebben a helyzetben ez szinte reménytelen. Engem személy szerint a tehetetlenség dühített fel. Mikor lehetett volna és talán még lehetne megoldás, de a másik feladja.


Szerencsémre egy napja itt a Lavytron, befeküdtem alá. Meglepően hamar helyreállt a lelkem. Megnyugodtam, és igyekeztem elfogadni minden érintett döntését.
Aztán csengettek, és jött megint a végrehajtó. Más a szombat délutánját a családjával tölti, nekem a végrehajtó jutott, nem először. Ez volt a harmadik becsapódás. A másodikhoz képest ezt már rezignáltan fogadtam.
Mi legyen? Nem fekhetek állandóan a Lavytron alatt. :-) Arra is gondoltam, hogy átmegyek Viki albérletébe, az most üresen áll, a gyerekek a másik nagymamánál, Viki vidéken dolgozik, csak a macskák vannak, akiket úgyis naponta kell etetnem. Bezárom magam oda, és kikapcsolom a telefont is. Elegem van.
Aztán vettem három mély levegőt és három lépést tettem hátrafelé, hogy megnézzem a helyzetet messzebbről.
A leglogikusabb az volt, hogy kinyomtattam két képletet és a napi tranzitot. Akkor jöttem rá, hogy a Mars (saját akarat) és a Plútó ( az Egész akarata, elengedés, átalakulás) szemben állnak. Ja, így már érthetőbb az egész. Közöttük épp középen támadja mindkettőt az Uránusz (váratlan események).
Aztán tovább néztem a helyzetet: a Nap (Tudatos én) és a Merkúr (logikus gondolkodás) egymás mellett állnak, és a Vénusz (birtoklás, pénz, érzelmek). Ezek egy csokorban állnak az Oroszlán jegyében, és velük szemben áll a Neptun (káosz, bizonytalanság) és a Hold (Érzeti Én).
Mesés tanulási helyzet. Mit is kezdjünk vele? Ez mindenkire érvényes.
Úgy döntöttem, a Plútó "Legyen meg az Egész akarata" tanítása legyen a Reikivel kiváltva. Ott is az lesz, aminek lennie kell. Tehát, aktív reikizés. Rendben.
A Neptun káosza helyett legyen a megérzés, spirituális nyitottság, az Uránusz váratlan helyzetei felcserélhetőek a spirituális technikákkal. Kezdett alakulni a helyzet.
Képes voltam nyugodtan aludni, és ma reggel olvasással kezdtem a napot. Ezek után megnéztem a postámat, és egy levelet kinyitottam, amiben Michael Talbot riportjára akadtam. Ez fellelkesített, a helyére kerül minden. Nem para van, hanem megismerés.
Az már csak hab a tortán, hogy a mai kártyám a TANULÁS. Ki hitte volna? :-) Innen már vigyorgás van.

Szeretettel üzenem mindenkinek:

MINDENKINEK SZABAD VÁLASZTÁSA VAN.

Mindenki azt tesz, amit akar. De ha nem szeretne félni, rettegni, aggódni vagy bosszankodni, kövesse a  példám és tanuljon velem.

És ezt sem szabad elfelejteni:

A FELADAT MINDIG ÉPPEN AKKORA, AMEKKORÁT MÁR MEG TUDUNK OLDANI.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése