2012-06-05

Gyilkos tó


Mivel munka nem adódott, szombaton elmentünk kirándulni. Előbb a Gyilkos - tónál álltunk meg. Szemerkélt az eső.


Sok vacakot lehet venni számtalan sátorban.


Dorbézoltunk, ettünk kürtös kalácsot (az jó volt) és ittunk hozzá rémes forró csokit.


Csónakázni is lehet, de Marika nem lelkesedik a vízért. :-)


Én a fotózás kedvéért ezen is keresztül kellett menjek. Természetesen vékony kis tornacipőben bokáig áztam el. Vörös fény - hőgömböt képzeltem el a két lábamra, megúsztam a felfázást. Ma már kedd van, nem lettem beteg. :-)


Itt nyugodtan lehet meditálni is.


Ezek a sárga virágok a borús idő ellenére is jó kedvre derítik a kirándulókat. (Ha észreveszik)


Idill, sok virág a fűben.


Az ember szeme nem tud betelni a sok zölddel.


Mára már alig látszanak a vízben álló fák, elkorhadtak.


Ha már a cipőm nem volt megfelelő (bakancs ajánlott), legalább az esőkabát előkerült. Mindig a kocsiban van. Még Hollandiában vettem 1998-ban! Ez sem új darab. Sok helyet látott már. Tudna mesélni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése