2012-06-27

Helyzetjelentés


Szerencsésen indultam hétfőn, borús ég alatt. Egész úton csak néhol esett rám pár csepp eső, tehát vezetésre kiváló volt az idő, és nem égett le a karom. :-)


A határt átlépve a szokásos csodák: zöld, virágok, jó levegő, közben Csernust és Poppert hallgattam.


Ferde kameraállás.


Úgy látszik, ez nem változik: "csúcsforgalom" az autópályán. :-)


11 perc van a két fotó között. MIÉRT nen használják ezt az útat? Tényleg nekem készítették? :-)


Megérkeztem az Oázisba. Ebben az épületben töltöm a napjaimat. Ki sem lépek innen a továbbutazásig.


Ennyit látok Marosvásárhelyből.

Tegnap:
Kezelésben pangás van. Például valaki jött volna, de előző este beletérdelt egy varrótűbe, és éjjel kioperálták belőle. Micsoda fura baleset az ilyen? :-) Alázat - büszkeség problematikája.
.
Délután 4 tündér társaságában beszélgettünk az agykontrollról, a jelen kor ügyeiről, a világ működéséről, késő éjjelig. Élveztük mindannyian. Ma este folytatjuk.

Most is csak ülök és várok, de közben dolgozom a gépen, írom a cikket, stb. Közben döbbenten hallgatom, hogy a gyerekek élete hogyan fog változni. 12 éves kortól jár akkora bűntetés, mint a felnőtteknek, csökkentik a tankötelezettség idejét, 3 éves kortól kötelező óvoda. Mi lesz a következő lépés? A szülőágyról elviszik az anyától a gyereket? Gyerekmunka? Néha úgy érzem, nem normális ez a társadalom, ahol ezt meg lehet tenni. Chip van az új diákigazolványokban. Követhető minden lépés. Tiszta falanszter.
Tiszteltetem Madách Imrét! A Gondolat Teremtő Ereje!!! Sajnos ezzel nem volt tisztában. És kötelező olvasményként generációk agyában elültették ezeket a képeket. Ügyes!
.
Üdvözletem az összes Lászlónak! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése