2012-06-04

Szováta


Vicces volt, Marika megtalálta a házát. :-) Marika villa.


Pár méterre a Magdalena villa.
Rendben, benne is lennék, csak nem itt.
Zavarna a sok turista nyüzsgése.
Ez az épület rendben, valami csendesebb helyen.
Mondjuk Domokoson. :-)


Ez volt régen az elnöki nyaraló.
Úgy tudom, ma is fejesek pihennek itt.


Már 3 éve is tetszett ez a kis ortodox kápolna.
Most bementem.
Egy hölgy elém pattant, hogy fizetni kell a fotózásért.
Rendben. Nektek is látnotok kell.


Az oltár.


A kupola.


Érdekes, hogy a székek a fal mentén,
körben  helyezkednek el.
A kis állványon a biblia.


Érdekes megoldás ez a kályha.
Fura, hogy ennyire kiemelt helyet foglal el.
De szép, míves munka.


Csodálkoztam ezeken a csaknem tortagyertya méretű
felajánlás gyertyákon.
Középen meg sem állnának.


Kedves részletek,
de elmélyülésre nem alkalmas.


Roppant hangulatos!
Imádom ezeket a megoldásokat.


Nem tudom a nevét, de beleszerettem,
egy ablakban kaptam le.


Az ő nevét sem ismerem,
de elgondolkoztam, hogy virágot lopni bűn? :-)
Mivel egy bejárat két oldalán volt egy - egy bokor,
nem hoztam el.


Marika itt bandukol.
Jóval magasabb, mint én, de nézzétek,
hozzá képest is mekkorák a fák!


Szép, finom kézimunkák, nem olcsón.
De mi munka van bennük!


És persze vehetsz filléres kacatot is.


Ez volt hát a csütörtöki sétánk útközben, Domokos felé. "Kicsit" le vagyok maradva a beszámolókkal, mert szombaton valami csodában volt részünk. Elmentünk a Gyilkos tóhoz és a Békás - szoroshoz. Sokfelé láttam már szépségeket, de a Békás - szoros a toplistám élén áll. Elég annyit írnom, hogy több, mint 1000 fotót készítettem. :-) De Adél is, és előbb az ő képeit javítgattam, mivel ma már eljöttünk Domokosról. Azokkal kellett előbb készen lenni. Tegnapi napom szinte arra ment rá. Ma most folytatom a saját képeket, és hamarosan megosztom a csodát Veletek is.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése