2012-12-13

Drága Ékszer Ima




Hálás tisztelet és hódolat minden élőlénynek!

Felajánlom erős tudatomat, hogy áldott legyek, és megtisztuljak a felkelő nap első sugaraiban, amelynek vakító fénye megtisztít, és megteremt minden újat.

Boldog vagyok, hogy az új nap fénye keresztülfolyik rajtam.

Hálás vagyok, hogy elhozza nekem most és egész nap a kincseket, vagyont és pénzt és a bölcsességet, hogy tudjam használni azokat.

Örömmel tapasztalom, hogy minden gazdagság eljön hozzám, beleég a lényembe a nap első sugaraival.

Boldog vagyok, amiért minden jó dolog eredményét el fogom hozni a lelkemben, a testemben, a mindennapi tudatomban, a háztartásomban, és mindenkinek a szívében, akivel találkozom, mivel ők osztoznak a jó szerencsémben.

Hálás vagyok, hogy a pénz eljön hozzám, és velem marad a hátralévő napjaimban. Pénzügyileg biztonságban vagyok. Most és a jövőben is minden nap a megélhetésem bőségesen biztosított, és köszönöm ezt az Univerzumnak.
 
A szívem tele van hálával és izgatottsággal, mert tudom, hogy csodálatos emberek és helyzetek vesznek körül. Minden nap csodás dolgok történnek velem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése