2012-12-11

Találkozásom a Gondviseléssel

 
Van egy kedves Teremtés, akivel régebben dolgoztam még Budaörsön. Sajnos rég találkoztunk, nem tudhatott semmit mostanában rólam. Kb. egy hete megbeszéltünk egy találkozót a Lurdy házban, Ő a közelében dolgozik.
Nem annyira szeretek nyilvános helyen dolgozni, de hát megértem, hogy ebédszünetben tud kifutni hozzám. Nem tudtam, mit szeretne, elvittem hát a laptopot is, Tarot kártyát is.
Kiderült, azért találkoztunk, hogy vegyen nekem alapvető élelmiszereket. Nagyon meglepett és meg is hatott a figyelmessége, kedvessége. Nem tudhatta, hogy most ismét szinte egyáltalán nincs bevételem.
Hálás köszönetem Neki is és a Gondviselésnek is, hogy elküldte Őt. Döbbenetes élmény! :-)
Teszem a dolgom, sok ingyenes munkám van, és a Rendszer cserébe küld szárny - nélküli -angyalokat cserébe.
Így kaptunk a múlt héten egy rekamiét is, ideszállítva. Mivel csak egy ágyam volt, és Viki már 3 gyerekkel érkezik, kevésnek bizonyult. És láss csodát, valakinek épp feleslegessé vált egy fekhely, és másvalaki meg kifizette az ideszállítását. Mi meg Zsófival már nem asztalon alszunk.... Nekik és nagy hála és köszönet.
Nekem ez a szeretet ünnepe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése