2008-08-02

Buddha - ereklyék

Eredetileg el sem akartam menni a rendezvényre. Aztán Viki rábeszélt, hála az Égnek!

Hatalmas és különleges energiákkal töltekezhettünk fel. Felemelő, szívszorító élményben is volt részünk. Sírás... Mások magánügye, nem írhatok róla. Aztán körbejártuk az ereklyéket és magunkba szívtuk ezt a nagyon magas rezgést.
Kati és én is tettünk arany - felajánlást. Egy szent szöveget lehetett átírni arany színű tollal minden lény javára.











Egy szobrot lehetett lelocsolni és közben arra gondoltunk, hogy magunkat és mindenki mást így tisztítunk meg. Közben a Maitreya mantrát ismételtük:
OM MOHI MOHI MAHA MOHI SZOHA,
OM MUNI MUNI MARA SZOHA.

Vettem egy Maitreya és egy Gyógyító Buddha szobrot, valamint egy gyűrűt, amibe Maitreya mantrája van belevésve. Nem szeretem az ilyen formájú gyűrűket, de amint az ujjamra húztam, nem tudtam levenni róla. Hihetetlen érzés kerített hatalmába. Ezeknek a szobroknak és ékszereknek az a különlegessége, hogy 100 országban jártak, és az ereklyék erőterében töltekeztek eddig. Hatalmas kisugárzásuk van.

Holnap reggel visszamegyünk meditálni, kihasználva az utolsó nap adta lehetőséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése