2008-08-21

Hiperaktivitás

Feldmár Andrást kérdezik:
- Manapság nagyon divatos gyerekeket hiperaktívnak, figyelem zavarosnak diagnosztizálni. Mit gondolsz erről a tünet együttesről?
- Ennek köszönhetően most már jobban szeretem az anyámat, mint pár évvel ezelőtt, mert ő legalább megkönnyítette, hogy átlássam ezeket a dolgokat. Ő hülyének nevezett engem, nem hiperaktívnak. Sokkal nehezebb egy gyereknek az ellen fellázadni, hogy ő hiperaktív. amikor az anyám azt mondta nekem, András, te nem vagy normális, akkor egy bizonyos idő után nem hittem el neki.
De ha gyerek lennék, és az anyám elvinne egy fehér köpenyes pszichiáterhez, aki Ritalint írna fel nekem és azt mondaná, hogy ez ADHD miatt van, és hiperaktív vagyok, akkor nem lenne olyan könnyű azt mondanom, hogy az orvos hülye, és hogy nem szedem be a pirulákat... Ehhez képest az anyám egy angyal volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése