2009-10-08

Humoros időzítés

Kb. 3 hete megkért valaki az Édesvíz kiadónál, hogy vegyek egy olyan hátizsákot neki, mint amilyen az enyém. Örömmel ígértem meg. Aztán kimentem Romániába, és miután hazajöttem, meg is vásároltam. Abban maradtunk, hogy majd ha arra járok, beviszem.
Az útlevelem is elkészült, gondoltam összekötöm a két ügyet, mivel ugyanabban a kerületben van mind a kettő. Így került a két intéznivaló azonos napra.
Ha már a kiadóban jártam, elhoztam pár új könyvet. Az egyik Ester Hicks új könyve, amire már nagyon vártam, a másik egy Osho könyv.
Pár utcával odébb van a Központi Okmányiroda. Sejtettem, hogy várni kell, bevittem hát egy könyvet. Ester műve jobban izgatott, de a benne lévő CD miatt le volt fóliázva, így Osho mellett döntöttem.
Leültem a várakozók közé olvasni.
A 2. oldalon ez állt:
"És meg kell tenni néhány gyakorlati lépést... például, ha valaki világpolgár szeretne lenni, (a Skypen a képem mellett ez áll: Egy boldog ember a Föld nevű bolygón.) az Egyesült Nemzetek adjon neki világpolgár - útlevelet, amelyik nem kötődik egyetlen nemzethez sem.Az ilyen jellegű "apró" lépések óriási és azonnali hatással bírhatnak, hiszen újfajta légkört teremtenek. A jelenlegi válságot a vallások és a nemzetek generálták, és a helyzet eljutott arra a pontra, hogy ezek többé képtelenek létezni." (Ezt Osho 1987-ben mondta.)
Ekkor szólítottak, és a kezembe nyomták az EURÓPAI UNIÓ útlevelem!
A hölgy az ablaknál furcsán nézett rám, nem értette, mitől vigyorgok annyira?!
Szeretem, mikor működik a humoruk odaát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése