2012-03-23

Bocsánat


Kapom a reklamációkat. Bocsánat, hogy eddig nem írtam, de tegnap is este 23 óráig dolgoztam. Hajnali 4-kor kelek. Káprázatos személyeket ismerek meg, és remek beszélgetésekben van részem. Szárnyalóan jó a "munka". De írni nem maradt sem időm, sem energiám már. Még mindig azt eszem, amit vasárnap vettem meg otthon. A kolbászos kenyér a könyökömön jön ki. De hát az bírja sokáig. A májkonzerv marad a végére, az a legtartósabb. Hétfő este bejöttem a házba, ma délután megyek ki innen. Még egy feng shui tanácsadás lesz itt Székelyudvarhelyen, aztán megyek Csíkszentdomokosra. :-) Estére érek át. Minden percet élvezek, pedig náthás lettem. Sikerült megfázni a kiutazáskor. Annyi időm nem volt, hogy saját magam egyszer megkezeljem a Nelsonnal. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése