2012-03-30

Válaszok


A sok érdeklődésre egyben válaszolok:

Köszönöm, remekül vagyok, azzal együtt, hogy csak alig több, mint 3 órákat alszom Marosvásárhelyen. Tegnap késő éjjel maradtam magamra, és akkor tudtam "ebédelni". Ez konkrétan egy kifli volt sonkával. Meglehetősen spártai módon étkezem Erdélyben, nem a kulináris élvezetek hoznak ide. :-)
Új emberekkel is megismerkedtem, de régiek is felkeresnek. Megható egyes "tanítványok" lelkesedése. Nagy örömmel beszélgetünk, tanulunk, jönnek a felismerések, szinkron élmények.
Volt, aki hosszú idő után jött két napja kezelésre, de annyira jó hatással volt rá, hogy ma újra visszajött. Repdeső szívvel látom, hogy minden eredménye jobb, mint két napja.
Rendkívül hasznosan telik minden perc itt. Már leegyeztettük a szállásokat júliusig. Még az új természetgyógyász csoporttal kell összefésülnöm a naptáram. Velük április 4-én kezdek. Nagyon izgat, hogy kikkel fogok együtt dolgozni. Eddig minden csoportban nagyon értékes emberekkel ismerkedtem meg. Most ráadásul lesz egy régi,  saját tanítványom is köztük. :-)
Élvezem az ittlétet is, de örömmel várom az otthoni feladatokat is. Igyekszem az ITT és MOST-ra koncentrálni, és megélni minden pillanatát maximálisan.
.
Szinkronicitás: sokat gondolok egy kedves volt iskolatársamra. Általános iskolába jártunk egy osztályba. Tavaly akadtunk egymásra a neten. Komoly műtéten esett át. Folyamatosan megy neki is a Reiki. Épp meséltem róla valakinek, mire pár óra múlva végre kaptam tőle levelet, hónapok után. Jól van, és majd találkozunk, ha hazamegyek.


Vasárnap lesz a tévében a Julianus barát, utolsó munkáim egyike. Szombaton meg az Abigél megy, szólnom kell Etának, hogy nézze meg. Felkavaró élmény visszanézni a régi alkotásokat. Ilyenkor mi nem csak a filmet látjuk, hanem előjönnek a gyártás körüli élmények, emlékek is. Nekünk ez dupla élvezet!
Ma még szimbólumos beavatás is vár rám. Késő estig tanítani fogok. Holnap indulás előtt is jön valaki kezelésre. Aztán Lacival indulunk haza. Az is remek lesz!


Köszönöm mindenkinek a sok érdeklődést és visszajelzést. Ez nagyon jó érzés, és szeretetteli hálával tölt el. Annál is inkább, mert vannak, akik meg elzárkóznak. Remélem hamar rájönnek, hogy sokkal jobb szeretni, mint haragot tartani, vagy dédelgetni a vélt vagy valós sérelmeket. Tudják, hogy hol találnak meg. Bennem nincs harag, és nyitott vagyok minden közeledésre.
Bár most szürke az égbolt, de a felhők felett mindig ragyog a Nap, csak elég magasan kell lenni, hogy látható legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése