2012-03-29

Szinkronicitás


Tegnap meglátogatott egy Nagy Lélek. :-) Nagyon szeretem, és hónapokig minden este meditáltunk egy időben, késő esténként, Ő Marosvásárhelyen, és Pesten, vagy ahol épp voltam. Már kicsit lazábban veszem a dolgot, de remek élmény.
Elmondta, hogy újra elővette a Szinkronicitás könyvét, és azt tanulmányozza. Nos, én is ezzel foglalkoztam mostanában.
Indulás előtt, szombaton álmodtam valamit, ami vasárnap éjjel, pontról pontra megvalósult. Nagyon izgalmas élmény volt a valóságban megélni mindazt, amit előző éjjel megálmodtam.
Aztán Domokoson első éjjel egy légy repkedett a szobában. Engem nem zavart, de eszembe juttatta a Fly meditation anyagát, és ki is tettem újra a blogra.
Másnap megint ott keringett a légy. Adél kivégezte szerencsétlent. Jót nevettek Irmával, hogy én nem akartam megölni szegény párát. Magamra hagytak, lefeküdtünk. Ekkor derült ki, hogy most már 2 darab légy repked a szobában. Mint a filmben. :-)
Másoltam egy új CD-t, hogy a kocsiban új zenéket hallgassak. De valamiért hibát írt ki a lejátszó. Az Auchanban 13 Ron volt a transzmitter, vettem egyet. Elkezdtem a YouTube oldalán zenéket keresni, és meghallgattam újra Psota Irén és Laklóth Aladár számát: a Kék öbölt, a Doktor Herz darabból. Másnap reggel olvastam, hogy Psota Irén 83 éves.
Előkerült a Julianus barát zenéje is. Erre este látom, hogy vasárnap leadják a tévében. Ez volt az egyik utolsó játékfilmem.
Sorolhatnám sorban még a szinkronicitás ezer példáját. Nagyon izgalmas ezeket felismerni. Jó mulatást mindenkinek hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése