2012-07-16

Heti beszámoló


Nos, végre sor kerül arra is, hogy írjak a blogra egy kis beszámolót. Az elmúlt hét mega-intenzív volt.
Adás-adakozásban már profi vagyok, az elfogadásban még messze nem. :-) De ez a hét sokkoló és döbbenetes élményeket adott. Meg lehetett élni, hogy a sötét helyzetek fényességes élményeket hoztak magukkal!
Felemelő érzés, mikor az elvi dolgokat a gyakorlatban is megélheti az ember lánya: amit kiküldesz a külvilágba, visszaszáll rád. Segíteni akartam, és elképesztő segítségeket kaptam. A könnycsatornáim át lettek mosva, az biztos. Voltak, akik "felugrottak" és hoztak valamit. Csütörtökön indultam egy családhoz, és a levélszekrényben találtam egy borítékot Erzsébet  utalványokkal. Nem tudom, kitől jött, de nagyon köszönjük. Ahová mentem, ott is hagytam a felét, mert hasonló helyzetben vannak egy pici gyerekkel.
Szóval a hét a körbesegítések ideje volt. Hálás, őszinte köszönet mindenkinek!
Az időm nagy része az új, internetes munkával, annak szervezésével telt el. Már páran együtt dolgoznak velem, mert látjuk az alagút végét. :-) Karcsi is dolgozik ebben. Pénz majd később lesz belőle, de ez a szorgalmunkon múlik, nem másoktól függ. Örülök neki, mert másokon is tudok vele segíteni, karmikusan tiszta a munka. És nem számít, hogy jön valaki vagy sem, tud-e fizetni vagy sem. Teszem a dolgom az üres időszakokban. :-) Hála az Égnek érte! Ezt nekem találták ki. Csaba is boldog volt, hogy végre olyan munka, amit otthonról is tud csinálni, nem kell otthon hagyni a családot, és akkor végzi, amikor akarja.
Egy valamit viszont elszúrtam. Annyira a szervezésre, mások beléptetésére koncentráltam, hogy lemaradt egy tanfolyam vagy beavatás szervezése, így ezen a héten búcsút vehetek a kocsimtól. Alapjaiban változik meg az életem. Most lett volna lehetőség Dobogókőn és Siófokon is dolgozni, de hát ez is elmarad. Erdélyről nem is beszélve! Nem a legkönnyebb feladat feldolgozni. :-)
Tegnap reggeltől estig csodás konzultáció volt. Annyira jó érzés, hogy ilyen lelkes és nyitott csapatom van. Remek természetgyógyászok lesznek mindannyian! Az egyikük 4-én szülte meg a kisfiát, és már itt is voltak tanulni! Csodás kis legényke, nagy, sötét hajjal! Szeretnivaló!
Estére viszont, vagy a hét végére (?) annyira elfáradtam, hogy 23 óra körül ledőltem pár percre, és 4-kor ébredtem fel. Akkor ültem ide vissza dolgozni. Úgy is maradt bekapcsolva a gép. :-)
Szóval, elnézést, hogy most kevesebb cikk ment, igyekszem bepótolni. :-) És köszönet mindenért mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése