2012-07-22

Mi a szeretet? Tanulságok...



Ma reggel kaptam és ezt úgy gondoltam, meg kell osztanom Veletek:

Drága Magdim!

Gyönyörű reggelt hoztál nekem köszöntéseddel, minden szava sokat jelent számomra.
Kívánom Neked, hogy jelenjen meg életedben minden körülmény, ami elégedetté tesz, ami előrébb visz a fejlődés útján.



„Meg tudod-e határozni, hogy mi a szeretet? Amikor mi szeretetre gondolunk, azonnal kiáramlást érzünk irántad és minden élet iránt Szeretni annyi, mint adni. Amikor szeretsz, kiáramlik belőled valami, hogy segíthess és szolgálj. De ugyanúgy, ahogy nem lélegezhetsz ki anélkül, hogy belélegeznél, nem adhatsz szeretetet sem, ha nem fogadsz be szeretetet. A szeretet kilégzés és belégzés, szíved mélyén égő láng, melegség, bizonyosság, belső tudás. Amikor szeretet nélkül cselekszel, beszélsz vagy gondolkodsz: boldogtalan vagy, mert hiányzik belőled a harmónia. Ezt földi elméd nem hajlandó elismerni. A végletekig megy önmaga igazolásában, de ott mélyen, a lelked mélyén tudod, hogy hiányzik a harmónia, amikor nem érzel szeretetet. A szeretet Isten, és Isten megnyilvánul a szívedben. És ha nincs szeretet, saját árnyékodat kergeted, nem érted meg Isten szándékát, és Isten rejtély marad előtted." (White Eagle, Spiritual unfoldment I, The White Eagle Publishing Trust, 1987.

Szeretettel ölellek:
Magdi

A mostani helyzet megtanított valamire:
Ebben az életben a SZERETET - ERŐ a karmikus lapom. Eddig azzal voltam elfoglalva, hogy ÉN hogyan tudok szeretni. Megtanultam, hogy a szeretetnek annyi arca van, ahány ember között alakul ki.
Megtanultam,  hogy könnyebb azt szeretni, aki hasonlóan rezeg hozzám. Aztán megtanították, hogy azt is lehet szeretni, aki nagy fájdalmat okoz, mert a viselkedés nem befolyásolja, hogy én Őt szeretem. Az csak hab a tortán, ha viszonozzák a szeretetem.
Most meg megtanulom, hogy a szeretet elfogadása is lényeges. Adásban már elég profi vagyok :-) de az elfogadás nehezebben megy. Most ennek a megélése zajlik. Döbbenetes élmények és nem mondom, hogy a legkönnyebb megélni őket. De ha sikerül az egót félretenni és megnyitni a szívet, leírhatatlan érzések öntenek el minket.
Hálás vagyok Mindenkinek, akiknek ezeket az élményeket köszönhetem!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Magdi!

    Nem régóta olvaslak, de a mai napot felhasználom arra, hogy névnapodon szeretettel köszöntselek, minden jót kívánjak, ami szíved vágya , hozzá a Jóisten áldását és hosszantartó, egészséget, boldog életet!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Márta!

    Nagyon köszönöm a figyelmességedet! Viszont kívánok Neked is hasonlókat szeretettel: Magdi

    VálaszTörlés