2008-10-12

Mámor

Két hete írtam a rezonancia/vonzás törvényéről Szentbékkállával kapcsolatban. Tegnap jöttem le a drága vendéglátóimhoz.
Kényelmesen indultam. A városban sütött a nap, de ahogy rátértem az 1-es autópályára, már köd lett. Lefordultam a pályáról. Jobban kedvelem ezt a lassabb utat. Nem a monoton sztráda, hanem falvakon keresztül vezet az út. Jobban kell figyelni, de a látvány és az élmény mindenért kárpótol.
Két év alatt ez a terület jelentősen megváltozott. Alig ismertem rá. Csak reméltem, hogy jó irányba haladok. Érdekes élmény, hogy helyenként ködlámpával haladtam, egy forduló után tiszta volt minden, aztán két kanyar után megint köd.

Lovasberény. Megálltam fényképeket készíteni a kastélyról.

Annyira jó, hogy nem kell rohanni. Sétálok a parkban és élvezem a madarak énekét. A magam ura vagyok, azt teszek, ami jól esik. Hála érte, hogy megtehetem!


Megnyugtató, hogy új ablakok vannak, már folyik a felújítás. Kár lenne ezért az épületért! .

Veszprém. Ismerős épületek. Mennyit laktam ebben a szállóban, filmes koromban! Ez bezzeg semmit sem változott! Időutazás... Kellemes emlékek!


Mennyire örülök, hogy láthatom a szememmel ezeket a színeket és formákat! Jó, hogy ezen a mesés bolygón élek! És azon belül is mennyire pompázatos erre a természet. Nagy szerencsém van. Tökéletes ez a Teremtett Világ!


Hihetetlen színpompa! Mámorító érzés az út. Imádok vezetni, nagyon szeretem a kocsimat. Nem kell sietni. Ott álok meg, ahol kedvem tartja. Hol zenét hallgatok, hol, csak a gondolataimmal vagyok. Tökéletes élvezet az egész! A forgalom sem nagy. Sokkal élvezetesebb, mint az autópálya! Idén azt hiszem, ez az első ilyen napom! Ünnep, nyaralás.

Balatonfüred. Itt is nagy a köd. Építik az utat. Az áruház a régi!

A Baricska házakat nem tudtam menet közben megörökíteni, de a látvány lehangoló volt. Bezzeg mikor sokszor itt laktunk annak idején, milyen jó hely volt! Mennyi emlék ötlik fel az elmémben…. Boldog évek!

A görög házak rémes napsárga és narancssárga színre vannak mázolva. Rettentő látvány! Mint egy hatalmas kihányt rántotta.
Zánka után már a torkomban dobogott a szívem. Az ismerős kanyarok és dombok! Imádon ezt a környéket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése