2009-04-19

Vénusz

A Vénusz direktbe fordult. Sorban jönnek a jó hírek:

"Megint rádöbbentem valamire: a cselekvés a fontos és az akarat, és hagyni érni a terveket! Jelentkeztem duci modellnek. Meglásd pár hónap, és egy magazinról kacsintok rád! Nem tudom eléggé hangsúlyozni a hálám! Szép napot! Puszi"

Egy drága ember pedig ma megtalálta a házat, amit meg fog venni. Nagy az öröm és a tervezgetés. Megérdemli, nagy a szíve.
Én repkedtem, mert reiki beavatást tartottam. Igaz, megint csak egyszemélyes tanfolyam volt, de az illető Szentgotthárdról jött hozzám! Boldogan találkoztam vele pár év kihagyás után. Komolyan halad a spirituális útján.
Végre beindult a telefonos munkám is. Eddig minden hívás tükrözi az ÉGI állást: párkapcsolatról kérdez mindenki. A Vénusz teszi a dolgát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése