2009-04-02

Zöld Tara napja

Ma rémesen indult a napom, hogy nem tudtam használni a telefonom. Kati jött, ahogy szokott, és végtelen türelemmel járta végig velem az utat: Europark - Aradi utca (közben felvettük Andrist) - Europark. Nem volt könnyű eset, hogy legyen póttelefon, amíg javítják az enyém. Még akkor sem működött, le kellett mennem a Csepel Plázába is, ahol kártyát cseréltek a múlt hónapban. De végül van egy buta kis rémség, amin tudok beszélni, ha kell. Elszoktam már az ilyen fapados készülékektől.
Aztán eszembe jutott, hogy ma Zöld Tara napja van, és hazafelé kértem a segítségét. Na innen megfordult minden. Előbb Andrist kezeltem a csodagépekkel. Aztán megjött a gépek tulajdonosa, és Katit ő kezelte, miközben megint sok mindent tanultam. Kati is nagyon élvezte a kezelést. Egyszerűen mindannyian repkedtünk a boldogságtól. Nagy élmények ezek! Aztán megérkezett egy új spirituális útra lépő fiatalember. Most ment el. Örömteli és élvezetes beszélgetést folytattunk és kihúzta a 2009-es lapjait. El sem hiszem, hogy a mai délelőtt után így végződött a nap! Hála Tarának és minden résztvevőnek! Köszönöm Nektek! Az élet egy igazi csoda, és ma is megélhettem őket.
Ancsa Cipruson hallgatja a tenger moraját. De a mai délutánt és estét még vele sem cserélném el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése