2010-08-15

Az összefogás dala


Nem is értem, hogy maradt ki ez nekem eddig? Tegnap dolgoztam a laptopon, és a háttérben ment a tévé. Akkor kaptam fel a fejem erre a dalra. Bár késő éjjel feküdtem le, de azzal ébredtem, hogy megkeressem ezt a dalt. Sikerrel jártam és meg kell osztanom Veletek. A film is jól sikerült hozzá. És nagyon tetszett az előadók lelkesedése. Jó ilyen produkciót és kezdeményezést látni.


Szomor György: Itt vagy

Hol volt, hol nem volt
Hol több, hol kevés
Nagy Tengerország, viharmezők
De éled a föld, s ad kenyeret még
Az arc, amit látsz
Egy múlt gyűrte kép
Bőrünkbe rajzolt, vad, zord vidék
Az idő karcol, de az arc a miénk

Nem vagy egyedül a sorsod szigetén
Hisz összeköt a végzet
Összeér a lánc
Nézz csak szét és meglátsz
Bár mindent elsodort az ár
De itt vagy
Mint holt mezőn a büszke fák.
Az égre új kémény füstje száll
Holnap
Van még erőd, hisz van hazád
Tenger lett a föld
S az ég, vad folyó
Álmokba rejtett vágyad, ha hív
Fáj, de mozdulsz, még dobog a szív
Nem vagy egyedül a sorsod szigetén
Hisz összeköt a végzet
Összeér a lánc
Nézz csak szét és meglátsz
Bár mindent elsodort az ár
De itt vagy
Mint holt mezőn a büszke fák.
Az égre új kémény füstje száll
Holnap
Van még erőd, hisz van hazád

Új nap ébred holnap
Vad tengert zúdít ránk az ég
De itt vagy
Nincs másik föld, nincs másik lét
(Itt élned…)
Egy vén tölgy, mit megtépett a szél
De még vagy
Sorsot és lelket nem cserélsz
Mert itt vagy

Itt nézheted meg:

http://www.youtube.com/watch?v=GnvMFK0MM-E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése