2011-03-28

Megkaptam a legnagyobb elismerést

Talán dicsekvésnek tűnhet, de akkor is megírom, hogy osztozzatok a boldogságomban:

Tegnap levelezgettem a Reiki mesteremmel, és a végén ezt a mondatot írta: Ps. Te, minden mozdulásoddal igyekszel a szellem fényét vinni, gyújtani.

Életemben másodszor érzem úgy, hogy megkaptam az Oscar - díjat Tőle. Az első alkalom az volt, mikor érdemesnek talált a mesteri címre, a másik meg ez a mondat. Nekem nagyon sokat jelent a véleménye. Amíg Ő ezt így látja, minden rendben van. :-D 
Ő és a drága felesége a példaképem. Azért ragoztam ilyen furán, mert nekem Ők ketten egy egység, és már több mint két évtizede töretlenül szolgálnak mintául sokak számára. Adja az Ég, hogy még sokáig legyenek közöttünk igaz szeretettel övezve!
(Látod, Eszter, ez az "álmom" nem teljesült még.:-DDD)

1 megjegyzés:

  1. Hadd járuljak hozzá egy kis elismeréssel a magam részéről:
    http://konyhaikezdetek.blogspot.com/2011/03/levelet-kaptam-lajf.html
    :D

    VálaszTörlés