2011-10-25

Állatokkal barátságban


Egy csodás képsorozatra akadtam a neten. Úgy gondoltam, megosztom Veletek.
Miylen jó dolga van ennek a gyereknek!


Nekem pici, de sok kis békám volt a lakásunkban egy ideig.
Magamat látom benne. Én is ekkora koromban rengeteget voltam állatok között. A MAFILM rendelekezett Gödöllőn egy állatteleppel. Itt idomították nagy szeretettel a Szigethy testvérek a filmekben szereplő állatokat. Itt készültek a Homoky - Nagy István filmek: Cimborák, Gyöngyvirágtól lombhullásig, ...

Gepárddal is játszottam. Volt őz, szarvas, vaddisznó, róka, farkas, hattyú, majom, mindenféle madár: sas, sólyom...


Átérzem nagy nosztalgiával ennek a kicsinek az örömét.


A legnagyobb "baleset", ami ért: Bemásztam a rókáknak készült várba. Tetszett a formája az építménynek. De tele lettem bolhával. Elképzelhetetlen mennyiségű bolhával.

A megoldás az volt, hogy áll egy nagy hordó az udvaron, amibe esővizet gyűjtöttek. Be kellett fognom az orrom, és teljesen el kellett merülnöm a vízben. A tetejére feljöttek a bolhák, lehalászták őket, és a végén kimászhattam. Többszöri nekifutásra sikerült. :-)

Micsoda remek élmények voltak ezek!


Volt két vizsla: Jimi és Didó. A két kutya nyakörvét fogtam és tanultam járni. Ők nagyon óvatosan haladtak mellettem. Sajnos ez a fotó már nincs meg.

Magamat látom ebben a gyerekben. :-) Kicsit visszajött a boldog gyerekkor!


Itt Révész Eszterrel egy kis vaddisznót simogattunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése