2011-10-09

Cranio Kőszegen

02:59- kor már felébredtem, de még volt időm az indulásig. Van, amikor az ember érzi, hogy remek napnak néz elébe. 4-kor már tényleg felkeltem. Közeleg a tél, még korom sötét volt induláskor.



83 km-re rengeteg szélmalom látható. Érdekes, lenyűgöző látvány a sok forgó kerék. Számomra szimpatikus energianyerés az atomreaktorok helyett.



Kisütött a nap is. Szemet gyönyörködtető a kép. A forgalom elenyésző, hiába korán van még.


A fény játékai...


Időben megérkeztem Kőszegre.


Boldog vagyok, mert az teszem mindig, amit szeretek. A cranio is a kedvencek közé tartozik. Most egy különösen profi csapattal sikerült találkoznom. Mindenki szakmabeli és mindenki reikis. Fél szavakból értjük egymást.


Repkedő szívvel osztom meg a tudásom Velük. :-)


Ráadásként itt van Lola, aki ma reggel is, mikor elkezdtem volna írni a blogot, beült az ölembe. Kölcsönös szerelemben vagyunk.


És hogy a szeretet megosztható, itt van bizonyítékként Linda. Kicsit pótolják az állatok hiányát az életemben. De mostanában nem tudnék gondoskodni róluk a sok utazás miatt. A halaim sem bírják.


Mikor már azt hittem, a mámor nem fokozható, jött a ráadás. A ház ura gyémántkoszorús vitorlázó repülő. Az Ikarusz klubot vezeti. Egész kis múzeum van itthon mindenféle repülősöknek értékes ereklyékkel. Sokat beszélgettünk közös ismerősökről, a múltról, a régi szép időkről!


Ez sem ma volt! Nosztalgiáztunk!

Boldogan nézek a vasárnapi élmények elébe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése