2011-10-16

Rend van 2.


Azt álmodtam, hogy valaki megérkezett, de még nem voltam felöltözve, nem készültem el. Ebből felébredtem, és rájöttem, hogy így járok, ha nem kelek fel, mert jön Mariann. Annak idején Tarab Tulku bevezetett az álomjógába. Élvezem ezeket az élményeket. :-)
Gyorsan mosakodtam, készülődöm a Mariannal való találkozásra. Közben megnyitottam a leveleimet. Ezt kaptam elsőre:

"Minél inkább a jóra irányítjuk a figyelmünket, annál több erőt adunk az embereknek és annál gyorsabban lesznek képesek arra, hogy megváltozzanak."

Így van. Aktuális üzenet. Igyekszem. :-)
.
Ezek után a következő levél:

A mai napodat Tanulás hatja át.

Tél - befelé fordulás, alvás/álom, halál

Életedben az önvizsgálat szakasza jött el. Tetszhalálba dermednek a dolgok, elveszted, amiről azt hitted, örökkévaló. Most hideg fejjel levonhatod a következtetéseket, megélheted a korábbi időszak tanulságait. Alvás, megnyugvás, megbékülés hatja át ezt a kártyát. Gondolj a fára, mely télen erőt gyűjt a nyugalomban, hogy tavasszal újra kihajtson. Ne siettesd az időt, engedd, hogy a hó jótékony, puha paplanként befedje a világot - világodat. A magány időszaka ez. Kívül hideg van, csak szíved melege felé fordulhatsz. Ha önértékelésed, belső tartásod stabil, megtart téged.

Megvolt az álom, megvolt egy újabb elengedés...
Rend van, minden a rezgéseknek megfelelően működik. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése