2011-10-21

Nagyvárad


Előre elnézést kérek a fotók minőségéért. Sajnos már korán sötétedik is, borús is volt az idő. Emiatt tovább exponál a gép, viszont elmosódik a kép. A hangulat azért átjön. :-)


Meglehetősen lehangoló látvány fogadja a nyugatabbról érkezőket.


Elismerem, a kozmetikázás nem őszinte dolog, de azért kicsit oda lehetne figyelni az arculatra is. :-)


Beérkezés a városba.

A fák és a zöld fűsáv dicséretes.


Panel, a szokásos. Átlagos.

Hát, ez van.


Dugóban vesztegelni itt is lehet. Levágtam a rendszámot, azért ilyen fura a kép. Személyiségi jogok :-)


Ebben a városban született Anyu 1924-ben. Akkor gondolom még nem így nézett ki.


Megfogadtam, adok egy esélyt a városnak. Ha szebb, naposabb idő lesz, kiszállok a kocsiból és keresek régi, szép részeket. Nem lehet, hogy nincs olyan.


Az elegancia fogalma területenként eltérő. :-)


A régi és az új. az előtérben álló épületet elképzelem renoválva. Jobban tetszene, mint a következő üveg rémség.


Ez a templom meglepően jó állapotban van.


Ez az "impozáns" valami gondolom az aluljáróba vezet. Nem esztétikus, viszont praktikus, ha esik az eső vagy a hó, jobban lehet közlekedni a lépcsőn. Otthon nem akarjuk bevezetni? Mondjuk kicsit dekoratívabb formában...


Boldog örömmel kaptam lencsevégre ezt a lámpát és hidat és egy parányi természetet. Víz, fák... romantikus.


Balra nézve már megint megalomán, jellegtelen beton kocka és távolabb egy másik "műalkotás"

Mohó szemmel figyelek és keresek bármi szépet. Ilyen ez a még mindig pompás zöld bokor.


Itt már jövök ki a városból.

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy nem találtál rá, de van Váradnak nagyon szép történelmi hangulatú városrésze annak az útnak a jobb oldalán ahol jártál, szemben a csúnya betontengerrel. Engem Eger belvárosára emlékeztet.
    Vannak róla fotóim. Nem vagyok erdélyi, de lélekben annak érzem magam.
    E-mailben írok erről neked és meghívlak az erdélyiek közé is - ha elfogadod.
    Rendszeresen olvasom a blogod, "véletlenül" találtam rá, hálás vagyok érte a Sorsnak.
    Ez az én blogom.
    Szeretettel ölellek
    Léna
    http://lenascribbling.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Drága Léna!

    Köszönöm és örömmel nézem meg.Sejtettem, hogy lennie kell egy régi résznek, csak engem ezen visz át az út Marosvásárhelyre.

    Megnéztem az oldalad, tetszik. Majd alaposabban is elmerülök benne. :-)

    nagy szeretettel: Magdi

    VálaszTörlés