2011-10-21

Lavyl Auricum reklám


Sajnos, több okból is, mostanában nem táplálkozom ideálisan. (Most nagyon finoman fogalmaztam.) :-) Tegnap észrevettem, hogy berepedt a szám sarka. Ez vitaminhiány tünete. akinek volt már ilyen, tudja, hogy kellemetlen. Apró, mégis fájdalmas.
A határon befújtam Lavyllal, és percek múlva megszűnt minden rossz érzés. Mire este megérkeztem, és a tükörbe néztem, rendben is volt a seb. :-) Ez gyorsan ment.


Reggeltől estig vezettem, ilyenkor nem állok meg, csak tankolni és egyszer bevásárolni élelmiszereket. Na meg a folyó ügyek intézése. Sok vizet iszom útközben. De enni sem állok félre.
Mikor kiszálltam, a derekamat éreztem. Ő is kapott a fürdőben pár fújást, és mire a gép elé ültem, már rendben volt a derekam. Pedig egy ágy szélén ülve nem a kényelem csúcsa a kis asztalkánál dolgozni.
Ezért is jó, hogy mindig velem van a Lavyl. :-D Ez most reklámra sikeredett. De akkor is ez történt. (Nem ez volt a cikk címe, de vállalom.) :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése