Magamról

Saját fotó

Éber tudatossággal figyelem a jeleket. Írom a blogom és a naplóm évek óta és rengeteg fotót készítek.Hat unokám sok derűt hoz a mindennapokba. Hálás köszönet érte a lányaimnak és a vejeimnek is. Persze sok hála a betegeimnek és tanítványaimnak is a rendkívüli pillanatokért. 

2008. május 28., szerda

Kalandom

A tegnapi baleset miatt - mint kiderült - akár pár hétig sem lesz kocsim. Csereautót a biztosító csak pár napra fizet. Arra az időre, míg a bíztosító ül a papírokon, nem. Így maradt a BKV.
Már az első napon kipróbáltam mindent: busz, villamos, metró, vonat, HÉV. Jó kis kaland az egész! Nem is tudom, hány éve nem ültem ezeken. A legrosszabb a reggeli metrózás volt. Semi levegő, mindenkin ömlött az izzadtság. Érdekes világ az aluljárók világa is.
Viszont határozott előny, hogy volt időm csakra és aura tisztításra, spagócák elvágására, szeretet - fény küldésre, összekötésre.... Végig dolgoztam kb. 5 óra utazást, illetve elintéztem néhány telefont a vonaton.
Kiderült, semmivel nem volt olcsóbb, mint autóval járni.
Máskor sokkal több vizet iszom napközben, de így nem cipeltem magammal üvegeket.
Mindent összevetve, túlélhető, de azért nagyon várom, hogy visszaülhessek az autómba.