2008-05-12

A legszebb Pünkösd

Egy hete még nem hittem, hogy lesz részem ennyi örömben és boldogságban. Elképesztő gyorsasággal fordulhatnak meg dolgok az életben. 8-as évem van, a betakarítás eszetendeje. Mit is mondhatnék? Nagyon tetszik a termés! Sorban kapom a meghatóbbnál meghatóbb leveleket is szó szerint a világ minden tájáról. Egyre többen kerülnek egyenesbe a környezetemben. Azok, akik megfogadták és gyakorolják a létezés törvényeit.

Beigazolódott, hogy ha az ember szíve túlcsordul szeretettel, akkor egyre többet vonz még magához. Esküszöm, így van! És mámorító érzés!

A fordulat akkor következett be, amikor elengedtem a félelmeimet a hiánnyal kapcsolatban. Újabb nehézségek jelentkeztek, de azt mondtam, nem baj, belemegyek, teljesen. Akkor is segíteni fogok másnak. És cserébe a milliószorosát kaptam vissza. Sok mindenre számítottam, de erre és ennyire semmiképpen.
Most úgy érzem, igazi "Békés Harcosként" viselkedtem.

Nem volt hiábavaló a nőies nőn való temérdek munka sem. Kezdem érezni az ízét, és rájöttem, nagyon finom. Sokkal élvezetesebb, mint az emancipált amanzon. Úgy érzem, mintha hazaértem volna a párom ölelő karjaiba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése