2008-05-28

Kalandom

A tegnapi baleset miatt - mint kiderült - akár pár hétig sem lesz kocsim. Csereautót a biztosító csak pár napra fizet. Arra az időre, míg a bíztosító ül a papírokon, nem. Így maradt a BKV.
Már az első napon kipróbáltam mindent: busz, villamos, metró, vonat, HÉV. Jó kis kaland az egész! Nem is tudom, hány éve nem ültem ezeken. A legrosszabb a reggeli metrózás volt. Semi levegő, mindenkin ömlött az izzadtság. Érdekes világ az aluljárók világa is.
Viszont határozott előny, hogy volt időm csakra és aura tisztításra, spagócák elvágására, szeretet - fény küldésre, összekötésre.... Végig dolgoztam kb. 5 óra utazást, illetve elintéztem néhány telefont a vonaton.
Kiderült, semmivel nem volt olcsóbb, mint autóval járni.
Máskor sokkal több vizet iszom napközben, de így nem cipeltem magammal üvegeket.
Mindent összevetve, túlélhető, de azért nagyon várom, hogy visszaülhessek az autómba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése