2008-01-25

Csütörtök

Ma nagyon eredményes napon volt. Két ember ma végre találkozott egymással, akiket próbáltam megbékíteni.

Megismerkedtem valakivel személyesen. Már leveleztünk korábban. Tatabányáról jött fel hozzám. Nagyra értékelem,, hogy megtisztelt a bizalmával és minden tudásommal azon leszek, hogy segítsek neki a gyógyulásban. Eszembe juttatta saját édesanyám esetét. Felkavart kissé. Anyunak annak idején még nem tudtam úgy segíteni, mint neki most.

Csillával élvezet volt beszélgetni Avalonról. Nagyon tetszett neki is a könyv. Aztán feng shui következett.

Este Éva látogatott meg és Marcsi. Ők régebben jártak hozzám tanulni. Boldoggá tesz, hogy itt ismerték meg egymást és még mindig szoros a barátságuk. Jó volt Évát látni, ritkán adódik, mert most Londonban dolgozik. Boldog a párkapcsolata. Megérdemli, sokat dolgozott érte. Nagyon szeretem őket, és kicsit időutazás volt ez az este. Visszahoztak sok könyvet, amik ma már nehezen szerezhetők meg.
Ja, és jelentkezett valaki, akire már nagyon vártam. Sütött a nap is. Hiába, szép az élet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése