2008-01-03

Vezetve lenni


December 29-én a Vikivel és a gyerekekkel elmentünk a MOM parkba, hogy találkozzunk Ancsával és megnézzük a Bűbáj című mese filmet. Korábban érkeztünk, így Vikiék bementek a könyvesboltba nézelődni, én meg a mellette lévő CD és DVD üzletbe léptem be. Pedig nem akartam semmit venni, nem akartam pénzt költeni. Szinte érdektelenül sétáltam végig a sorok között, mikor rápillantottam a "Beszélgetések Istennel" című DVD-re. EGYETLEN EGY példány volt belőle. Természetesen azonnal megvettem és megköszöntem, hogy a lépteim erre vezérelték. Annak idején éppen így, az egyetlen példányt vettem meg a "Mennyei próféciákból" is.
Itthon megnéztük a filmet és nagyon ajánlom mindenkinek. Nem okozott csalódást. Még Zsófi és Lóri is nézték.

Sokszor fordul elő velem, hogy hagyom magam a megérzéseim által vezetni. Nem tudom tudatosan miért megyek oda, ahová végülis eljutok, de hagyom magam. Mindig van értelme. Hála az Égieknek érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése