2007-11-28

Mese és tanulság

Egy 60-as éveinek elején járó házaspár, harmincötödik házassági évfordulóját ünnepelte.

Egyszercsak egy gyönyörű tündér jelent meg és azt mondta:
- Mivel ennyire különleges házaspár vagytok, és hűek voltatok egymáshoz ez alatt a hosszú idő alatt, kívánhattok tőlem egyet-egyet, én teljesítem kívánságotokat!
- Ó, én szeretném körbeutazni a Földet az én nagyszerű férjemmel! - kérte a feleség.
A tündér meglengette a varázspálcáját és - abrakadabra -két első osztályú jegy termett egy luxus utazási iroda világkörüli útjára.
Most a férjen volt a sor. Gondolkodott egy percet, majd így szólt:
- Nos, ez az egész nagyon romantikus, de egy ilyen alkalom csak egyszer adatik meg az életben. Szóval, ne haragudj kedvesem, de az én kívánságom egy nálam 30 évvel fiatalabb feleség!

A tündér és a feleség nagyon csalódott volt, de hát a kívánság az kívánság... így hát a tündér körözött egyet a varázspálcájával és - abrakadabra - a férj 92 éves lett.

Mi a mese tanulsága? A férfiak hálátlanok, de a tündérek nők.... és NEM MINDEGY, HOGY MIT KÍVÁNUNK, HOGYAN FOGALMAZZUK MEG A KÍVÁNSÁGUNKAT!

(Elnézést Uraim, ez csak mese!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése