2008-04-14

Javas zene


Mágus mestereim
Tőletek kaptam tudásom
Szívetekből születtem.
Beavattatok a titokba
Megtanultam felfogni azt.
Megtanítottatok énekelni
S nekem adtátok éneketeket.
Ígérem, a titkokat megtartom.

OM (korona csakra)

Égek a mennybe
Mennyek az égbe
Égből a létbe
Egy teljességbe
Egy révén sok leszek
Sok révén egy leszek
Oldás révén rejtezek
Fényszekéren érkezek

HAM (torok csakra)

Szél fúj a nevemben
Tűz ég a szívemben
Víz tart örök létben
Föld tart anyaölben
Teremtésem szétszakít
Világosság megvakít
Csend cseng a fülemben
Mindenség a fejemben

YAM (szívcsakra)

Jobb szememből fenn a Nap
Bal szememből lenn a Hold
Jobb szememből lenn a Nap
Bal szememből fenn a Hold
Ahol kelek, ott a kelet
Ahol élek, ott a dél
Ahol nyugszom, ott a nyugat
Az észak hideg, mint a tél


RAM (napfonat)

Egy testemből lett a föld
Lélegzetemből lett a szél
Csontjaimból kövek, hegyek,
Ereimből folyók, erek,
Szőrzetemből erdő, berek,
Sejtjeimből az emberek
Hajamban csillagok fénylenek
Fülemben mennyei énekek

VAM (szexcsakra)

Mint ki meghót, úgy aludok
Mint jó kocsis, úgy haladok
Akar a kar - ez a tettem
Ebből íme sorsot vettem
Négy égtáj négy tagom
Tüdőm a tér, amiben lakom
Gerincem a világfa
Bőröm a világ határa

LAM (gyökércsakra)

Az epém eped, a zsírom sír
A belem él, a szívem szív
Az ölem öl, a köröm öröm
A térdem érdem, az agyam töröm
A fogam fog, a lépem ép
A csontom ont, a vérem ér
Az elmém pörög és testbe tér
A láb van alább s így földet ér

LAM - VAM - RAM - YAM - HAM - OM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése