2007-12-12

Találkozások

A médiumi üzenetekben szerepelt többször is, hogy most elengedjük azokat a személyeket, akiknek a rezgései már nem kompatibilisek a mostani rezgéseinkkel és találkozunk olyanokkal, akikkel viszont azonos és közös dolgunk van. Új csoportosulások, társulások alakulnak ki.
November 2-án volt egy ilyen jelentős találkozásom valakivel. Régi atlantiszi képek sora jelent meg folyamatosan. A környezetemben a lányok közül sokan szintén ráismertek az illetőre.

Tegnap megint volt egy hasonló élményem. Délben jött egy hívás, feng shui tanácsadás kellene. Úgy adódott, hogy azonnal tudtam indulni. Beültünk valahová, és elkezdtünk beszélgetni. Pillanatok alatt már nem is feng shui volt a téma. A két fiatalemberrel olyan volt a társalgás, hogy mindhárman beleborzongtunk. Az egybeesések, szinkronicitások, intuitív cselekvések halmazát éltük meg. Mindig lenyűgöz, ha arra gondolok, mi mindennek kellett ahhoz vezetnie, hogy annál az asztalnál, akkor együtt legyünk. És sikerült!
Filmesek és holisztikus, spirituális szemlélettel nézik a világot, élik az életüket. Bennük a múltam és a jelenem fonódik össze. Nagyon drukkolok nekik, hogy sikeres legyen a vállalkozásuk, hogy teljesüljön minden vágyuk! Azt akarják megvalósítani, amin évek óta töröm a fejem. Jó érzés, hogy másokban is van ilyen késztetés. Remekül végzik a dolgukat. Minden tudásommal azon leszek, hogy támogassam őket.
Hálás vagyok mindenkinek, hogy ilyen emberekkel találkoztam az elmúlt másfél hónapban! És persze azoknak is, akik régóta mellettem vannak már az úton.

Délelőtt és délután is csodás emberekkel dolgoztam. Délután sajnos elkövettem egy tévedést, amire van magyarázat, de mentségem nincs. Szerencsére megoldódott, de az egómnak nem tett jót. Én, aki annyira alapos és pontos vagyok mindig, elnéztem valamit. És éppen egy olyan embernél, aki nagyon fontos nekem. Tanítás volt ebben is. Elfelejteni nem akarom, mert okulnom kell belőle, de remélem megbocsát nekem.
Este kibővített létszámban (Emese és Kati is eljöttek) meditáltunk a Jupiter és Plútó együttállás alkalmából. Remekül sikerült az is. Összességében a tegnapi nap felejthetetlen élményekkel telt és hatalmas energiákkal. Éjjel 2-kor kerültem ágyba, és 4-kor már fel is keltem. Lassan cseng le ez az energia.
Ma még tartson ki, mert most lemegyünk Ancsával Kaposvárra megnézni Zsófi néptáncos fellépését és még éjjel vissza is jövünk Pestre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése