2009-01-06

Férfifrázisok


Amit mond - a hazugság:
Amit gondol - az igazság:
1. Sehol sem találom.
Nem látom, nem akadt a kezembe, tehát biztos nem is létezik.
2. Ez nevetséges.
Semmi ésszerűség nincs benne, és ez igazolja is egyébként igazolhatatlan magatartásomat.
3. Segíthetek megcsinálni a vacsorát?
Miért nincs még az asztalon?
4. Mostanában többet mozgok.
Kimerült az elem a távkapcsolóban.
5. El fogunk késni.
Alapos okom van rá, hogy úgy vezessek, mint egy dühöngő őrült.
6. Pihenj egy kicsit szívem, túl sokat dolgozol.
Nem hallom a tévét a porszívótól.
7. Ez érdekes, drágám.
Még mindig beszélsz?
8. Nem a tárgyak bizonyítják a szerelmünket.
Már megint elfelejtettem az évfordulónkat.
9. Nagyon jó kis film.
Pisztolyok, kések, száguldó autók és meztelen nők vannak benne.
10. Tudod milyen pocsék a memóriám!
Emlékszem, mi a szövege a Gilligan szigetre vezérdallamának, hol lakik a lány, akivel először csókolóztam, tudom az eddigi összes kocsim rendszámát, de a születésnapodat elfelejtettem.
11. Éppen rád gondoltam, úgyhogy hoztam neked pár szál rózsát.
A sarki virágáruslány igazi csinibaba volt, csupa domborulat, és közelebbről is meg akartam nézni.
12. Hívd a mentőket! Mindjárt meghalok.
Megvágtam az ujjam.
13. Hallottam.
Halvány fogalmam sincs, mit mondtál az előbb, de most már befoghatnád a szádat.
14. Fantasztikusan nézel ki ebben a szerelésben.
Nagyon kérlek, még egyet ne próbálj fel, mert éhen halok.
15. Hiányoztál.
Nem találom a zoknimat, a srácok éhesek, és a vécépapír is elfogyott.
16. Nem tévedtem el, pontosan tudom, merre járunk.
Soha nem kerülünk ki innen élve.
17. Csinos ez a ruha.
Szép a melled.
18. Szeretlek.
Szeretkezzünk most rögtön.
19. Felkérhetem / felhívhatom valamikor? Nincs kedve moziba / vacsorázni jönni?
Utána le akarok feküdni magával.
20. Hozzám jössz feleségül?
Azt akarom, hogy ne legyen jogod más pasikkal lefeküdni, és anyapótlékra is szükségem van.
21. Feszültnek látszol. Hadd masszírozzalak meg!
10 percen beül szeretkezni akarok veled!
22. Beszélgessünk.
Megpróbállak levenni a lábadról azzal, hogy milyen mély, őszinte ember vagyok, hátha kedved támad szeretkezni velem.
23. Igazán szoktam segíteni a házimunkában.
Egyszer a szennyestartó mellé hajítottam egy koszos törölközőt.
24. Micsoda harcias, feminista leszbika!
Nem akart lefeküdni VELEM!
A férfiak sohasem fogják megérteni a nőket, és a nők sohasem fogják megérteni a férfiakat. És ezt a férfiak és a nők sohasem fogják megérteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése