2009-02-02

2012

Egy kedves ismerősöm kérdezte, mi a véleményem a 2012-es világvégéről? Válaszoltam neki, de ide is közzéteszem, okulásul: 2012: Elgondolkodtató, hogy miért kell az embereknek mindig valamilyen dátumtól tartania?
A 2000 is ilyen volt, nem történt semmi. Szerintem így lesz ez 2012-ben is.

Ostobaság a Maya próféciákat így meghamisítani. Az egyetlen gond: a Gondolat Teremtő Ereje. Bízom abban, hogy kevesen lesznek, és nem okoznak komolyabb gondot a félelmeikkel.

Amikor 1990-ben elkezdtem az asztrozófiával foglalkozni, meg kellett venni az ephemeridát, ami egy könyv a bolygók helyzetéről. A kötet 1900-2000 közötti időszakban az éjféli állapotot írja le. Ha egy születési képletet készítettünk, visszalapoztunk a 40-es, 50-es évekre, de az utolsó lapokat rongyosra forgattuk, hogy a napi állásokat kiírjuk belőle. Aztán jött a 2000. És kiadták a következő kötetet. Az 2000-2050 éveit tartalmazza. Több lángelme megkérdezte: nem lesz tovább? Eljön a világvége?
Nem, csak nem praktikus egy rém vastag kötetet lapozgatni. Kit érdekel, hogy 49 év múlva hol áll a Mars május 4-én? Majd 2048 körül lesz aktuális a következő kötet kinyomtatása.
A Mayák mi a fenének számoltak volna még tovább? Egyszer abba kell hagyni, mert véges a rögzítés.
Mikor valakinek elkészítem a számmisztikai elemzését, ott is átélem ezeket az értelmes kérdéseket. Van két olyan táblázat is, ahol számoljuk az éveket. A sor végén abbahagyom. Erre a kérdés? Akkor fogok meghalni? Nem, csak ha még 8 év múlva is lapozgatja ezt az elemzést, írja hozzá a következő sort.
Ez hát az én véleményem. A Vízöntő kor 1999-es napfogyatkozással indult, és 2160 évig tart kerekítve. Nyugi.
Ami kétségtelen: az energiák állandó változásban vannak, az Öröklétben. Ez a mozgás maga az ÉLET. Ettől igazán nem kell félni. Élni kell. Teljes odaadással, és élvezni a Létezés minden pillanatát.
Persze a félelem is csak egy érzés, akinek az kell, élvezze azt, csak ne tukmálja másokra is.

2 megjegyzés:

  1. En pont az ellenkezojet hallottam a 2012-es evrol, azaz, hogy vm nagy spiritualis elorelepes fog tortenni.

    VálaszTörlés
  2. Ez egy folyamat, ami nálunk kb. 20 éve tart és még most jön a java. De egy év nem váltja meg a Világot. Sok buta szöveg megy arról, hogy vannak kiválasztottak, akiknek jó lesz, a többi megy a levesbe... Én ezeket szánalmasnak tartom. Ki meri magát spirituálisan fejlettnek nevezni, ha kirekeszt egy csomó embert?
    Még nagyon az elején baktatunk a fejlődésnek...

    VálaszTörlés