2011-04-24

Megható találkozó

Mivel én magam is élvezője voltam a találkozónak, a képek minősége nem a legjobb, mert szemben ültem az ablakkal. A hangulat azért átjön.


Szívdobogtató volt találkozni régi ismerősökkel, akiket az ember már lassan akár 20 éve is ismer. Csak Marguarite hiányzott. Nekem Ők ketten egy EGYSÉGET képeznek. De most ide nem jött el. Örömmel megöleltem volna. Elvileg nem beszél magyarul, de a jelenléte önmagában is felüdülés. 


Kristóf izgalmas információkat osztott meg velünk. Lesz min gondolkodni a közeljövőben. Az meg külön öröm volt, hogy a világnézetünk egyre hasonlóbb. Mintha magamat hallanám. Pedig egy éve nem találkoztunk. Mégis párhuzamosan egy irányba haladunk. :-D Mivel nagyon sokat adok a véleményére, megnyugtató érzés volt ez. 


Megleptem azzal, hogy a saját tanítványaim is eljöttek páran, akik neki már a reikis "unokái". 

                                       

Jó érzés volt látni ezt az érdeklődést az emberek szemében. Kb. harmincan voltunk. 


Remek volt a hangulat, és várjuk a nyári folytatást. 
.
Köszönet Kristófnak, hogy adta az idejét és tudását, 
Zsófinak, hogy elkísérte,
Marikának, hogy adta a lakását,
 és a többieknek, 
hogy a nagyszombat ellenére Őt találták a legfontosabb programnak. 
Jó volt Veletek ez a napsugaras, tavaszi, orgonaillatú délután!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése