2011-04-11

Szombati események


Szombaton lett volna reiki 1-es beavatás. Sajnos a szervezés nem sikerült fényesen. Reggel 9-kor még nem lehetett tudni, jön valaki, vagy sem? Bár anyagilag nem volt mindegy, de a Plútó miatt tudtam, felesleges görcsölni. Kinyitottam a kaput és vártam. nem jött senki. Visszamentem a szobámba, és dolgozni kezdtem egy ppsx anyagon. Hasznosan telt az idő.
Kora délután felhívott Csaba, hogy elvinne egy természetgyógyász találkozóra. Elsőre nem akartam menni, lendületben voltam a munkámban. Aztán egy sugallatra mégis igent mondtam.
18 órára értem jött. Elsétáltunk a rendezvényre. A folyosón kis asztalokon termékeket kínáltak, kaptam pár reklámanyagot a kezembe. Egy férfi telefonra szerelhető sugárzás csökkentőt értékesített. Nekünk is van ilyen, meg sem álltam volna, de Csaba megállt és kimérte a maga módján. A férfi kedvesen megjegyezte, hogy itt állhatna és segíthetne azoknak, akik nem tudnak mérni. Erre megmutattam a kineziológiás (önbillegős) tesztet. Nagyon tetszett neki és hálás volt érte.
Ezek után bementünk egy cranio előadásra. Kíváncsi voltam rá. Sajnos román nyelven tartották, de részben tudtam követni, részben Csaba súgta a fülembe, mi hangzik el. Sajnáltam, hogy a fiatalembernek bár van kivetítője (én nagyon vágyom egyre), de kevés ábrát vetít, inkább gépelt szöveg látható. Ő keveset mesélt, hanem egy kezelést mutatott be, a kérdésekre egy nála idősebb nő válaszolt, ülve. Vehette volna a fáradságot, hogy legalább felálljon. Ráadásul sok dologgal nem is értettem egyet. Látom, mekkora szerencse, hogy én még Richard M. Roystertől tanultam. Ahogy emberről emberre halad az info,úgy alakul át és vész el a lényeg.
Viszont a fiatalember szimpatikus volt, tetszett a kisugárzása, szerintem már messze jobban gyógyít mint a tanára. Aztán mivel Csaba barátja, ez is nyomott a latban, és felajánlottam, hogy szívesen megosztanék vele pár gondolatot és főleg anyagot.
Csaba ment egy születésnapra, de bemutatott Lehelnek. Pár szót váltottunk, és megbeszéltük, hogy vasárnap délután találkozunk.
Ezek után visszamentem a telefonárnyékolót terjesztő úrhoz és beszélgettünk egy jót. Talán még hasznunkra lesz az ismeretségünk. Sok szempontból hasonló cipőben járunk a vállalkozást illetően.


Hazafelé bementem a McDonald's étterembe és vettem két szendvicset. Három napi szalámis kenyér után üdítő változatosságnak tűnt. :-D Másfél éve járok ide, de ez volt a második sétám a városban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése