2013-07-01

a 10. napom




Hálás vagyok Gyurinak és Tibinek a tegnapi sok nevetésért. Már nagyon hiányzott egy ilyen derűs nap! Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok nekik azért is, hogy ilyen remek hármast alkotunk ebben az inkarnációban is. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok Jánosnak, hogy már holnap feljönnek Vikiék és hamarabb láthatom őket. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Trixinek, hogy méltósággal elengedték Zazit, és a kutyusnak nem kell többet kínlódnia. Béke vele. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok a testemnek, hogy egész jól működik és teszi, amit tennie kell. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok magamnak, hogy a fogászati kezelés folyamatokat éber tudatossággal csináltam végig, és sok felismerés született közben. Segített annak megélésében, hogy tényleg a tudat irányítja a testet. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Hubának, hogy rendkívüli szakmai tudással és legalább annyi türelemmel és empátiával kezelt. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Tibinek, hogy a bérletekkel lehetővé tette, hogy naponta eljussak a fogászatra. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy másoknak szükségük van rám, és hasznos lehetek a világnak. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Éshának sok felismerésért, amik sorban törnek a felszínre. Élvezem, amikor megértem, mi miért és hogyan történik. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.




Nem mindenki a közvetlen „munkájával” segít a szó hagyományos értelmében:
Papp Huba
Köszönöm, hogy megcsinálta a fogaimat a legjobb tudása szerint, végtelen türelemmel. Közben rengeteg felismeréshez is jutottam.  Jó érzés tudatosan megismerni, megélni a test és a tudat kapcsolatát.
Major Tibor
Köszönöm azt a rengeteg segítséget és bizalmat, amit kaptam tőle. Élvezet vele tölteni minden percet. Nagyon örülök, hogy hatalmas lendületet kapott idén a szellemi fejlődésre. Jó érzés látni, hogy érdemes megosztani a tudásom mással.
Szabó György
Köszönöm, hogy a védőangyalommá szegődött. Mellette mindig biztonságban érzem magam. Hatalmas segítség az életemben. Igazi ezermester, a létezés minden szintjén.
Kellemen Monika Ésha
Őt is az Ég küldhette az életembe. Nagyon sok felismerésben van részem általa. Mindenkinek szívből ajánlom, ha meg akarja ismerni önmagát. Igazi segítségére lesz benne.
Révész Anikó
Egy segítő angyal, és amerre jár, megold mindent, amit csak tud. Már a mosolyától oszlik a felhő.
Makkai Csaba
Hálás vagyok neki, hogy 21 éve barátok vagyunk, és segítjük egymást, amiben tudjuk. Számítástechnikai mesterem. Maradj köztünk még nagyon sokáig!
Steili Kriszta
21 éves barátság a miénk nagy szeretetben. Megéltünk sok mindent együtt. Mindegy, mit csinál éppen, de azt mindig a legjobb tudása szerint teszi. Nagyon szeretem.
Kovács Otília
Gyönyörűen dolgozik, és mindig megdicsérik a művét. És a társasága is mindig felüdülés. J
Csatári Mariann
Nagy büszkeségem, hogy mit hozott ki magából. Ha rá gondolok, érzem, hogy nem éltem hiába. Hálás vagyok a bizalmáért és a szeretetéért. Kölcsönös. J
Tanítványaim
Nagyon sok olyan tanítványom van, akikre büszke lehetek. A változás az életükben a javukra vált, és a munkájukkal, a jól sikerült vizsgáikkal igazolnak. Hálás köszönet nekik.

Ma ismét egy 81 éves hölgynek fogok számítástechnikát oktatni. :-) És holnap jönnek Vikiék! Az élet szép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése