2013-07-11

Varázsléptek




Hálás vagyok, hogy Dr. Krasznai Péternél szülhettem. Csodás élmény is volt mindkettő, és Péter is különleges orvos. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a Reiki mestereim Eördögh Kristóf és Marguerite Donáti. Káprázatos házaspár, és évtizedek óta boldogan élnek. Remélem, még sokáig. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Dr. Papp Huba a fogorvosom. Az ország egyetlen olyan fogorvosa, aki mellette homeopátiával, hipnózissal, reikivel, cranio sacral terápiával is foglalkozik, sőt antropozófikus fogászattal. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a cranio sacral terápiát Richard M. Roystertől tanulhattam. Felejthetetlen élmény volt tőle tanulni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Jean – Luc Paratte tanította a neorustructuralis integrációs technikát. Öröm ilyen személyektől tanulni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Katona Sándornak, hogy életem első repülését vele élhettem át. Nem is volt kérdés utána, hogy repüljek magam is. Műrepülő világbajnok volt, és megmutatta nekem a repülés gyönyöreit. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Apunak, hogy elindított a repülés, a fotózás és a filmgyártás útján. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy olyan repülőoktatóim voltak, mint Farkas Pisti, Papp Sanyi, Szekeres Tamás, Daróczi János, Langer… Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Erzsébet néninek, aki megtanított tanulni és jegyzetet készíteni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Anyunak – Zsófinak, hogy a reinkarnációt számtalan embernek be tudjuk bizonyítani. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Csak most van időm közzétenni a tegnapi anyagot. Vicces, hogy tavaly is, most is a Rendszer megoldotta, hogy a Varázsléptek napon tényleg gyalogolnom kell.


Mondjuk az kemény, hogy a Rákóczi tér és az Oktogon között nem jár a villamos. A harmadik pótló buszra fértem fel.
 
 
Aztán séta az Andrássy úton, lépésenként "köszönöm".
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése