2013-07-04

Váltsd valóra minden álmod!





Hálás vagyok, hogy Zsuzsáék álom nagyszülők. Lóriékat is sajátjukként kezelik. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, amiért támogatják Vikiéket minden szempontból. Nagyon köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy Barbival tegnap átismételtünk sok technikát. Köszönöm a bizalmát. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy beülhetek a kádba meditálni. Nem olyan régóta lehetőség ez az embereknek, és sok területen ma sem az. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok sok technikai lehetőségért. Láttam mit jelent, ha valahol kályhával kell fűteni. Mindig rakni kell a tűzre. Mennyi időt és energiát elvesz, ami a panellakásban természetes, és nem is foglalkozunk vele. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok a televízióért, mennyi ismeretet lehet szerezni általa! Egy – egy film megnézése egy – egy könyvnyi információ. Hihetetlen mennyiségű könyv lenne, ha azt mind kinyomtatnánk, amit megnéztem. Sehova sem férne el. J Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok a könyvekért is. Imádok olvasni is. Örülök, hogy mindennapi része kicsi korom óta az életemnek az olvasás. Örülök, hogy a lányaim és Zsófi is örökölte ezt. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok a vezetékes vízért is. Mennyivel könnyebb az életünk, hogy nem kell kannákban, vödörben hazahozni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy felismerem ezeknek a megszokott, természetesnek tűnő áldásoknak az értékét. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy ezen a bolygón élhetek. Szeretem, szeretek élni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.



 
Vágyam:
Milyen érzés, mikor elértem:
Mi volt az első nagyszerű dolog, amit tettem:
Köszönöm, hogy Gyékényesen remek hétvégét töltünk sok hasonlóan gondolkodó emberrel.
 
Boldog vagyok, hogy hasznosan telt az idő és segíthettünk másoknak.
Gyurinak megköszönöm az ötletet és a lehetőséget.
Boldog vagyok, hogy a gyékényesi program rendszeressé válik.
 
Örömmel tölt el, hogy a karmikus feladatomat végzem és élvezem is.
Megírom a blogra a sikert és a tapasztalatokat.
Nagyon örülök annak, hogy Gyurival sok remek dolgot alkotunk együtt.
 
Boldogság, hogy ilyen emberrel hozott össze a sors.
Megosztom mindenkivel, akit csak érdekel.
Boldog vagyok, hogy egyre több olyan munkát végzek, amit ki is fizetnek.
 
Hálás vagyok, hogy a helyére került az értékítéletem.
Megköszönöm Éshának a fejlődésemet.
Köszönöm, hogy újra van autóm, amivel el tudok járni dolgozni, ahová csak kell.
 
Mennyei érzés, mert vezetni is imádok, és szabadnak érzem magam ilyenkor.
Nagyon hálás szívvel megköszönöm a lehetőséget.
Hálás vagyok, hogy ismét rendszeresen járhatok segíteni Erdélybe a szeretett emberekhez.
 
Könnyes szemmel, énekelve, letekert ablakokkal haladok kifelé az ismert utakon.
Azonnal értesítettem a kintieket, hogy mehetek.
Örülök annak, hogy augusztusban mindkét lányommal és unokáimmal, vejemmel remekül érezzük magunkat egymás társaságában.
 
Hatalmas boldogság egy helyen, együtt látni őket, nem csak az interneten. Nagy ölelések…
Hálát adok az Égnek a pillanatokért.
Örülök, hogy fel tudom adni az összes csekket. 
 
Megkönnyebbülés.
Boldog, szárnyaló köszönetmondás.
Boldog vagyok, hogy újra csoportos tanfolyamokat tartok, immár projektoros kivetítéssel, hála Tibinek. J
 
Nagy öröm, hogy még színvonalasabban tudok tanítani és másoknak átadni a tudást.
Hálát mondok Tibinek a projektorért és a többi technikai eszközért.
Köszönöm, hogy újra tudok élelmiszereket, gyümölcsöket venni, rendesen táplálkozni.
 
Jóllakottság? J
Megosztom a környezetemmel a finomságokat.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése