2013-07-09

Mai varázsgyakorlatom




Hálás vagyok, hogy tegnap Icával ismét egy remek napot töltöttem. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Csaba gerince javult ilyen rövid idő alatt. Nem dolgozunk hiába. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, nem omlottam össze, mert nincs jelentkező Gyékényesre. 2 hónnapja kezdtük szervezni. Elkeserítő, de nem adom fel. Akkor sem lesz belőlem behajtó vagy biztosítási ügynök. Köszönöm magamnak. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Ildinek és Edének, amiért küldtek fotókat a kis angyalukról. Meg is könnyeztem. És nagyon sajnálom, hogy még nem tudok kimenni Marosvásárhelyre. Dolgozom rajta. Köszönöm, hogy részese lehettem innen is az örömüknek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a Mindentudás Egyetemét leadják a tévében, így most is tudok tanulni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma lesz időm a jegyzeteimet rendezni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy holnap már negyedszer megyek el Ésha előadására. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy rengeteget tanultam a fogaim kezelése által. Rendkívül gyorsan alkalmazkodtam hozzá. Hatalmas élmény volt tapasztalni a tudat hatását a testre. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy REND van. Ami a 4-es évhez tartozik, szép sorban megélhető. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy hamarosan jön egy porszívó ügynök, és kitisztítja az ágyakat. A saját porszívóm régóta nem működik. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.


 
Ezek azok a dolgok, amik nem tudom hogyan oldhatóak meg. Hálás vagyok, hogy az Univerzum megoldja ezeket nekem. J Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
1
Hálás vagyok, hogy ismét stabil anyagi helyzetben élek. Mindent ki tudok időben fizetni, és mindent meg tudok venni, amit akarok. Mindent jó állapotban tudok tartani, üzemeltetni. Egészségesen tudok táplálkozni, és jó minőségű ruhákban tudok járni. Mindenre jut pénz, amire csak akarom és jelentős tartalékom is van. Nem függők másoktól anyagilag. Tehermentes vagyok. Fogalmam sincs, mi az útja ennek, de hálásan köszönöm, hogy az Univerzum megoldja ezt helyettem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
2
Boldog vagyok, hogy újra van autóm, és ismét tudok Erdélybe járni rendszeresen. Köszönöm az Univerzumnak. Köszönöm. Köszönöm.
3
Nagy örömmel tölt el, hogy rendeződik a lakáshelyzetem. Boldog vagyok, hogy az Univerzum gondoskodik erről. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
4
Nagyon lelkesít, hogy ismét nagyobb létszámú tanfolyamokat és beavatásokat tartok, és ki is fizetik a munkámat. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
5
Hálás vagyok, hogy a lakásban a műszaki dolgok rendesen működnek, minden ki van javítva. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
6
Nagy örömmel végzem a Pénz jógája tanfolyamot magam és környezetem javára. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
7
Boldog vagyok, hogy 7 csakrás házasságban élek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
8
Boldog vagyok, hogy a könyveim sikeresek, hasznosak, népszerűek és sok pénzt keresek velük. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
9
Boldogan töltök sok időm a családommal. Élvezzük a közös programokat. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
10
Hálás vagyok, hogy van egy LUX Intelligence porszívóm, amivel nagyobb tisztaságot tudok tartani a lakásban. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.


A tavalyi listámról sok mindent megkaptam. :-) Köszönet érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése