2013-07-03

A változást hozó emberek



Hálás vagyok, János és Zsuzsa ennyire rendesek és segítenek Vikinek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Viki és a fiúk itt vannak. Jó látni őket. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Zsófival még késő éjjel is leveleztünk. Örülök, hogy szerelmes a lelkem. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Viki rengeteget fejlődött, nagyon tetszik, amit látok. Szeretem a lányom. J Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok és büszke, hogy a kemény helyzetek ellenére Viki tartja magát. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy egészségesek az unokáim, mind a négyen. Tulajdonképpen az egész családom. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tegnap megint bejutottam Andihoz és Csabához, figyelem, szeretem és támogatom őket. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy egész jól megy a tünetek megfejtése. A test nyelvét érteni épp olyan, mintha egy másik nyelvet is tudnánk. De a színek, szimbólumok, a számok világa, a bolygók is egy - egy nyelv, amin megszólít az Univerzum. Jó érzés egyre több nyelven beszélni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ilyen zseniális Univerzumban élünk. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma jön délután egy régi, kedves tanítványom. Rég nem láttam már. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

A változást hozó emberek:

Tavaly Apu, Eördögh Kristóf és Zsófi szerepelt a listán. Idén a filmgyártásból a gyógyítás / tanítás felé vezető utam alapjait meghatározó emberekkel folytatom, Kristóf után.
Domján László

Neki köszönhetem, hogy az Agykontroll révén kezdtem másként nézni a világra.
Mivel azonnal házcsoportot szerveztem, hamar rá is jöttem, hogy nagyon sok komoly buktató van a technikában. De ez volt az első lépés.
 
Viszont az is neki köszönhetem, hogy az ország első kineziológiai tanfolyamán részt vehettem. Jó volt úttörőnek lenni sok módszerben.
 
Neki köszönhető Kenneth Coscia tanfolyama is.
Kenneth Coscia

Nagyon karizmatikus személy.
 
Neki köszönhetem életem első előző életbe betekintésem.
 
Alapjaiban változtatta meg az életem ez a felismerés.
Vass György Boldizsár
 

 
Fiatal kora ellenére hihetetlenül sokat tanultunk tőle, nem csak a radiesztéziát.
Sajnálom, hogy korán elment. Hálás vagyok neki.
Kisfaludy György

23 éve kezdtem az előadásaira járni, aztán többször eljött hozzám is tanítani.
 
Ő égette a tudatomba az „amint fent, úgy lent” törvényét.
 
És azt is, hogy soha semmit ne fogadjak el, előbb vizsgáljam meg, és ha tényleg igaz, csak akkor adjam tovább. Nobel díjat is adtak ki téves „felismerésekért”. Éveken át, hetente sokat tanultunk tőle.
Laár András
 

 
Több mint 2 évig tanított nálam.
 
Még az országban nem volt Tarot kártya, 22 névjegyre írtuk fel a lapokat.
 
Tőle tanultuk az asztrozófiát is, és még ezer dolgot, ami nem is fér ide.
 
Általa jutottam el a Buddhista Főiskolára.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése