2013-07-07

Varázslatos és csodás gyógyulások



Hálás vagyok az éjszakai madár daláért. Előtte megnéztem egy filmet, amit végig bőgtem. Nem tudom, ki az a madár, aki sötét hajnalban, 4-kor énekel? De ő altatott el. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy látok, és élvezni tudom ezt a csodás világot. Köszönöm. köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy hallok. Élvezni tudom a beszélgetést, a zenét, a madarak énekét. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy érzékelem az illatokat. Imádom a vágott fű, a vizes növények, a szemközti fa virágának illatát. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy érzem a különböző ízeket. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok a lábaimnak, hogy elvisznek oda, ahová kell. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy vannak kezeim, ujjaim, tudok fogni, gépelni, kezelni velük. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok az agyamnak. Egész jól működik és vezérli a testem funkcióit. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok a szívemnek, hogy 20.627 napja dobog rendületlenül. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok az egész testemnek, minden szervemnek, sejtemnek, hogy teszik a dolgukat, és általuk tapasztalhatok ebben a világban. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

A mai téma adta a hálalistámat. Igazság szerint nincs komoly változtatnivalóm ebben a témában. Hála Hubának, a fogaim az adott lehetőségekhez képest most rendben van. Ez volt a gondom évek óta. A többivel el vagyok a koromhoz képest. Feszes, lapos már nem lesz a hasam. :-)
 
Mivel most indulok a László kórházba, ott megint látni fogom, ha a test komoly jelzéseket ad a léleknek. Igyekszem segíteni Csabának és Andinak a változásban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése