2013-07-16

Varázsjelek




Hálás vagyok, hogy Icával hasznosan telt el a tegnap nagy része. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Csaba egy hétig otthon lehet, és boldog a kisfiával és a párjával. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Vikiéknek sikerült felutazni hozzám. Öröm látni a gyerekeket is. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy volt mit vacsorázni és reggelizni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy reggel Irmával egy órát beszélgettünk a Skypen. Öröm volt látni őket. Tamás hatalmas lett. Nehéz volt könnyek nélkül beszélni. Nagyon hiányoznak és lenne sok dolgom kint. Köszönöm a beszélgetést. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Vikiék vonaton felejtett bőröndje megvan. Érte kell mennem, de legalább nem veszett el minden ruhájuk. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy van mivel jó képeket készíteni a gyerekekről. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ha nem is a hajnali szokott időben, de meg tudom írni a listám. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Gyurinak a finomságokért. Élvezik a gyerekek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Gyurinak az éjjeli telefonért is. Köszönöm, hogy ennyire figyelmes. Öröm ilyen barátok közt élni. Köszönöm. Köszönöm.



Jól indult a nap. Kiderült, hogy a legnagyobb sporttáska a vonaton maradt, Viki és Nimród összes nyári ruhájával. Hatalmas szerencse, hogy átvehető a Keletiben. Lassan indulok is érte. Durva lett volna most ruha nélkül. Ezért máris hálásak lehetünk mind a ketten. 
 
Másik: majdnem egy órát beszélhettem Irmával. Olyan jó volt látni és hallani. Csak már kijutnék hozzájuk!
 
A többit majd később. :-)  






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése