2013-07-08

Varázscsekk




Hálás vagyok, hogy tegnap egész nap a kórházban lehettem és hosszan beszélgettem Csabával és Andival, sőt még egy kedves ápolónővel is. Csabával a laptopról még filmet is néztünk, amivel lelkesítettem. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy beszélhettem Zsófival, Vikivel, Klárival telefonon. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy este volt hová hazajönnöm. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ehettem szendvicset vacsorára. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok magamnak, hogy a 10 órás látogatást kibírtam 3,3 dl vízzel és 2 palacsintával. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy miközben írom a listát, a háttérben a Mindentudás egyeteme megy, és tanulhatok az Alzheimer korról.
Hálás vagyok, hogy ma ismét megyek Icához és együtt dolgozunk a régi filmes fotókkal. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a virágaim remekül érzik magukat az erkélyen, a vízpermetért különösen hálásak. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy most elvégezhetem az újhold szertartást is. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ilyen csodás világban élhetek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

A fenti csekket ki tudjátok másolni és kitölteni. Kívánom, hogy teljesüljön is. :-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése